ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI w ŚWINOUJŚCIU
POGOTOWIE: 91 321 59 65 · WYŚLIJ WIADOMOŚĆ (SKARGI I WNIOSKI)
 

 

projekt

 

Zadanie 16 - Przebudowa sieci wodociągowej w ul. Steyera w Świnoujściu

 

W wyniku rozstrzygnięcia przetargu na to zadanie została w dniu 06.11.2019 r. podpisana umowa z firmą Przedsiębiorstwo Usług Inżynieryjno Budowlanych ELJOT , Nr 77/2019 . W ramach realizacji tego zadania wybudowano 848,7 m sieci wodociągowej z PE o średnicach w przedziale od o 63 mm do o 180 mm , przyłącza wodociągowe w średnicach od 32 mm do 160 mm o łącznej długości 172,2 m , hydranty p. pożarowe – 6 szt. oraz studnie wodomierzowe - 8 szt. Protokół odbioru końcowego został podpisany w dniu 25.02.2020 r.

Całkowity koszt realizacji zadania wyniósł 1 558 829,23 zł.

Zadanie 16   Zadanie 16

projekt

 

Zadanie 15 - Zakup samochodu z hds do obsługi przepompowni ścieków

 

W dniu 21.07.2017r. została zawarta umowa z firmą HEWEA Sp. z o.o. z Mirkowa, na dostawę samochodu typu dostawczego, wyposażonego w żuraw jednoramienny hds o wysięgu min. 4,5m. Protokół odbioru samochodu został spisany w dniu 27.10.2017 r. Całkowity koszt realizacji zadania wyniósł 177 000,00 zł.

 

 m samochd z hds1samochd z hds2

\

projekt

 

Zadanie 14 - Zakup mobilnej kamery do monitorowania sieci kanalizacji sanitarnej

 

W wyniku postępowania przetargowego wyłoniony został dostawca urządzenia tj firma INTER GLOBAL Sp. z o.o. , z którą w dniu 18.07.2017r. została zawarta umowa na dostawę mobilnej kamery do inspekcji sieci kanalizacyjnej. Zgodnie z umową dostarczony został pojazd bazowy Volkswagen T6 Transporter wraz z zabudową oraz kompletem urządzeń do inspekcji sieci kanalizacyjnej. Protokół odbioru końcowego spisany został w dniu 30.11.2017 r.

Całkowity koszt realizacji zadania wyniósł 491 778,60 zł.

 kamera mobilna kamera mobilna kamera mobilna kamera mobilna kamera mobilna

projekt

 

Zadanie 13 - Zakup wysokociśnieniowego samochodu do czyszczenia sieci kanalizacji sanitarnej

 

Zadanie zostało zrealizowane 2018 r. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania została podpisana w dniu 15.03.2018 r. umowa nr 11/2018 , z firmą Sezam-Instal, na zakup wysokociśnieniowego samochodu do czyszczenia kanalizacji . Protokół zdawczo-odbiorczy został podpisany w dniu 20.11.2018 r.

Całkowity koszt realizacji zadania wyniósł 2 349 300,00 zł.

Zadanie 13   Zadanie 13   Zadanie 13   Zadanie 13   Zadanie 13   Zadanie 13   Zadanie 13  

projekt

 

Zadanie 12 - Zakup agregatów prądotwórczych

 

W dniu 24.07.2017r. została zawarta umowa na dostawę dwóch agregatów prądotwórczych tj firmą PEZAL Product Line Sp. z o.o. z Gdańska . W ramach zadania zostały dostarczone i zainstalowane agregat mobilny i agregat stacjonarny wraz z wykonaniem instalacji spalinowej i wentylacji. Protokół odbioru przedmiotu umowy został podpisany w dniu 29.12.2017 r.
Całkowity koszt zadania wyniósł 105 930,00 zł.

 

 m agregat mobilny1agregat mobilnyagregat mobilnyagregat P3

 

 

 

 

 

 

projekt

 

Zadanie 11 - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Bałtyckiej w Świnoujściu - etap II

 

Realizacja zadania została rozpoczęta w lipcu 2019 r. Zadanie zostało zrealizowane przez Przedsiębiorstwo Usług Inżynieryjno Budowlanych ELJOT Jacek Luterek. W ramach zadania zostało wykonana:

  1. sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wykonana z rur kamionkowych o średnicy 250mm (o długości 42,41 m)
  2. sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wykonana z rur kamionkowych o średnicy 200mm (długości 310,38 m)
  3. przyłącza o średnicy 160mm (o długości 79,15 m - 11 szt. przyłączy) wykonane z rur PVC.
  4. sieć wodociągowa o średnicy 150mm (o długości 349,64 m) wykonana z żeliwa sferoidalnego
  5. podłączenia hydrantowe wykonane z rur PE o średnicy 90mm wraz z hydrantami nadziemnymi o średnicy 80mm (3 szt.).
  6. Odtworzenie nawierzchni po robotach budowlanych.

Protokół odbioru ostatecznego został spisany w dniu 12.12.2019 r.

Całkowity koszt wykonania zadania wyniósł 1 360 281,00 zł netto.

Baltycka Baltycka
Baltycka Baltycka
baltycka1

projekt

 

Zadanie 10 - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Bałtyckiej w Świnoujściu - etap I

 

Pierwszy etap budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ul. Bałtyckiej został zrealizowany w 2017 r. W ramach zadania wybudowano : 98,87 mb sieci kanalizacyjnej z rur kamionkowych o średnicy 250 mm, 34,21 mb sieci kanalizacyjnej z rur PCV o średnicy 160 mm oraz 70,16 mb sieci z rur o średnicy 150 mm, i 9,4 mb sieci z rur PE o średnicy 90 mm. Protokół końcowy odbioru robót został podpisany w dniu 06.12.2017 r.

Całkowity koszt zadania wyniósł 235 089,56 zł.

Zadanie 10   Zadanie 10   Zadanie 10   Zadanie 10  

projekt

 

Zadanie 9 - Modernizacja bloku wykorzystania biogazu

 

Zadanie zostało zrealizowane w 2018 r. W ramach zadania dostarczono i zamontowano dwa moduły kogeneracyjne z generatorami synchronicznymi umożliwiające produkcje energii elektrycznej z powstającego po oczyszczaniu ścieków komunalnych osadu po ściekowego. Produkcja energii zapewnia pokrycie ok. 50 % zapotrzebowania na energię elektryczną oczyszczalni ścieków.

Koszt całkowity zadania wyniósł 1 472 310,00 zł.

Zadanie 9

projekt

 

Zadanie 8 - Zakup wirówki

 

Zadanie zrealizowane w 2016 r. W ramach realizacji zadania została dostarczona i zamontowana na oczyszczalni ścieków w Świnoujściu wirówka osadów Flottweg Dekanter Typ C4E-4/454 OSE SP3.111E, wraz z osprzętem. Dostawa i montaż zakończony został w dniu 07.11.2016 r.

Całkowita wartość zadania wyniosła 797 085,51 zł.

 

m z8 2     wirówka

 

projekt

 

Zadanie 7 - Modernizacja bloku przeróbki osadów pościekowych

 

Zadanie zostało zrealizowane. Umowa na realizacje zadania została podpisana w dniu 13.06.2018 r. Zakres zadania objął wykonanie instalacji przeróbki osadów oraz wykonanie modernizacji istniejącej instalacji higienizacji wapnem odwodnionych osadów pościekowych poprzez wykonanie instalacji do granulacji osadów . Realizacja instalacji do przeróbki osadów pościekowych zakończyła się uzyskaniem pozytywnej oceny o przydatności produkowanego na tej instalacji produktu o nazwie DUOPLON jako środka do stosowania w uprawach polowych roślin rolniczych i rekultywacji gruntów zdegradowanych. Protokół odbioru końcowego został podpisany w dniu 06.03.2020 r.

Całkowity koszt zadania wyniósł 2 201 700,00 zł

Zadanie 7   Zadanie 7   Zadanie 7   Zadanie 7  

Dane teleadresowe

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

ul. Kołłątaja 4
72-600 Świnoujście

NIP:855-00-24-412
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Sąd rejestrowy:
Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie,
XIII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego

Lokalizacja
© 2016 Projekt i wykonanie: FN-Serwis Sp. J.